Lil Jon - Real Nigga Roll Call ft. Ice Cube - LYRICS



Download videos:


Nigga Roll Call Lyrics



Tags:
call crunk cube ice jon lil lyrics nigga real roll


Alan Lopez
This shit is on the the top 5 hood songs
Albert Sentan
This song exists.
Alex Maverick
Now I can die at peace.
Andre Lauritzen
This is one of those songs I hate loving! Why do I get a song stuck in my brain that would get me thrown in jail for racism if I sang along to in public!
Anthony Daniell
Still knockin in 2018
Assblast McMuffin
I play this song while shopping on the Steam Summer Sale.
Average Alien
your pals of African American descent have no chance to stand against my afro american gentlemens
Bilal C
I remember this song blasting in my car when I was in Detroit! I come to the light....I get stares.....I slowly lower the volume without making eye contact!
BlendJul
successful song swear word record breaker
BlueTortus
0:15 I was like \
Brandon J. Williams
I believe they play this during the bingo games at the old folks home.
Butters Scotch
This is literally the most profane song of all time.
Cherry Pauper
I listen to this song when I'm writing out 16 checks to all of my baby mamas.
Cleft Peddleston
White kids be playing this on their beats pill in their dingy apartment room
CountryFine
Best song ive heard in my entire life \u003c3\u003c3\u003c3\u003c3\u003c3\u003c3\u003c3\u003c3\u003c3\u003c3
Cradily Is Love
I'm gonna blast this durring study hall on tuesday #Thuglife
Crystallicious Delicious
Like this if you’re bumping this in 2018 😈
D Clark
Ice Cube SNAPPED!
Dakie Terry
This song still goes hard
Dan
I love Lil Jon, a God amongst men
Daniellian Gaming
I want to blast this on the last day of school!
Dave Miller
*Added to Songs to Play At Grandpa's Funeral*
Dayo Adebo
This song holds the record for the most curses in one song and it holds well over 300 curses... Wow
DreX 720
I miss it when the south sounded like this
Edward Sales
Every time I hear this....I want to hit something
Felix Kovac
\
Gameocity
I make Mac and Cheese to this song...*deep breath* God it feels so good to be a gangster...
Grace
Such deep and profound lyrics
IncorporatedOps
How many times did they say the n word? I lost count
James Henderson
YG tried to get the world record and failed :D
Jaret Wood
I Wish Cube did the whole song, would be a major classic
Javier Jimenez
damm ice cube
Jay W.
Cube ate this...
John Fennidy
2018 still slappn this shit
John Marston
grew up to this shit had my headphones blasting this on tha cd players back in 8th grade when this shit dropped. 90s baby shit.
Jonathan Tessier-Boutin
The Darkest song in the human history if u get what I mean!
Jordan 23 dunk
I CAME TO CLASS LIKE I WAS THE TEACHER AFTER THIS SONG😎💯
Just a Cool Cat
YeeeeeeeeeeeeeeeeeEEEEEEEEEEEEEEEEAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH !
Knoxville menace
I can kill it on the ice cube parts
Lavender the Pup
My favorite song
Leise Bjørnholt Riiber
dickdickdickdickdick
MGTOW Otaku
This has to be the single most greatest song I've heard in my entire life.
MarioAltaire
A R T E E Z Y
Mark Desautels
Lmao this song is hilarious
Max Vigliotti
100 likes and I'll blast this during my test on Monday. I'll record it and post it
MegaCasperC
DO you think Donald Sterling could do a remix on this?
Michael Bustraan
Aliens will find this amongst humanities ruins and question how we survived as long as we did.
Michael Gardner
This song was made years ago and STILL gets me hype af. Makes me wanna run through a human so hard they'll explode lol
Michael Robinson
Ice cube give it to them raw and uncut he went hard on this mf
MinecraftGaming
*plays this at a 5 year old's birthday blasting it*
Mitch Allen
Ice Cube in this tho \u003e\u003e\u003e
Monsignor
this is now my ringtone
Mr. Karbs
This song makes me want to rob my own house.
Munya Fashu-Kanu
I officially found a song with more \
Myxo
Added to Songs to Play At dota 2
MzGarbo74
OM! Cube went in... No betta hoes better do what I say!
Nick
I remember hearing this song and seeing the video for the first time on MTV lmaooo
Nikita Anosov
how many swear words are in this song?
Noodle Sushi
i played this during a baby shower. everybody started getting crunk.
Nsmith
I walk into church with this song blasting
O'Riley
This song should have been on GTA V West coast classics
Obscure Media
To aid in Controlled Behavioural Therapy to induce a panic attack I listen to this song full blast in the backseat of a 2 door mini truck going fast down a busy street.
P.Z.K.
First heard this in 2009? I think haha! Ever since then, this song has always got me hyped!
Philosophical Inquiry.
At the end of the day, all of these so-called, \
Pikllo Talk 123 awx
There are 79 swear words in just in one minute!!!😲
Polo Shawty
kids born in 99' and up will never know about lil Jon and the east side boyz
Qeyla
Artour \
RainbeauxRoyaume
This song changed my life lol.
Ross Tiemann
Thank god they posted the lyrics
SEAN’s COCKTAILS & CONFLICT SHOW
ICE CUBE WENT AWF
SandiQueenBee
Clean version:\n_Mute this video_
SnapShot's Reviews
🙈🙈🙈🙉🙉🙉🙈🙈🙈
Snow White
So soothing
Spaghetti Spectacle
This song so black my dad left me when he saw me listening to this
Terry Zhao
this song is so black my speakers were gone by the end of this song
Tom Jackson
Hahahaha.. My 16 year old small town white ass was bumpin this in high school...
Toroid Unit™
this guy had a blast making this video, lol.
Travis Wetzel
This is the greatest song that Lil Jon has ever produced. I approve.
Tyrone Hinderson
this is the google endorsed video? but there's an actual music video...
Varun Gupta
songs so black guarenteed to make u high faster than white wine
Werten a.k.a Hoshi
Wow. My blood was boiling throughout this song.
Wesley Romano
I would die if there was a kids bop version
Yarah Monae'
I died when ice cube said \
Zach Godwin
This is basically self-parody on the laziness of mainstream rappers.
_Jaydee_
I replayed Ice Cube verse on the Cd player so many times bruh
ahmed sameh
can't find a single second of quiet in this song
c. s.
This is it right here
drewgeee
I'd pay good money to see a white person try to karaoke this......... 😂😂😂
ghosttoast
Lil jon is the second coming of christ
kalvinmeek
I play this music when studying for calc; matches it so well!
mentlegen63
Im a metal head... what am i doing here?!?!?!?!
prodigy 14
ice cube has the best verse in the song
sewanze
gta font
soul exodia
We white people just CAN`T sing this in the street....
sullman67
Wow. You people have come a long way. M.L.K  would kill himself if he saw what you guys have become.Living Black legends just hang their head in shame at the reputation you've cast on black people. Way to go. The knockout game is just brilliant too. Keep up the stereotypes that keep your people down.
tre mays
NSANE.INDA.BRAIN