Trap Mix | R3HAB Trap City Mix 2017 - 2018



Happy New Year Trap Citizens! 2017 flew by so fast. Unbelievable how much love you guys showed us. To end it banging R3HAB mixed our best uploads in this 1 hour mix. Also, behind the scenes we’ve been working hard to make a REAL brand of Trap City. Keep your eyes open, you should see the changes soon enough. Love you all! 💓➥ Tracklist:



Tags:
Trap Mix | Trap City Mix 2017 - 2018 [R3HAB Trap Mix] edm electronic dance music electronic music future bass tra... trap trap city trap music trapcity


AL3X
You are a very good channel for me ;) Trap City = Best trap channel :) !
Aaron fenimore
Happy New Year!SEYA 2017,HERE COMES 2018
Abhrajit Paul
Guys looks like I just completed one of my new year resolutions for 2018.....\nAnd that is to hear the one hour of awesomeness mix by ever lit Trap City!!!!! Happy 2k18!
Abia-kyarna
These was all freakin lit i listened to whole thing👑🎲
AdorbieQueen Jones
Listening to the first 6 seconds, I already know this is baddass.
Alessandro Carraro
Happy New Year ❤
Arc_ Friggus
Happy New Year Eve! Have a great New Year I hope all of you and your family's' stay safe in our world right now things aren't going so right. Big Shout to TRAP CITY!!!!
Astrvphvle
Breh those 45 people who disliked had there phone upside down lel.
Austin
WTF dude almost always mixes are trash at one point but holy shit all the songs are unique and sound better after every song!
Avenger_J
Happy new year! \u003c3
Bibi SB
Fireeeee!!!🔥🔥🔥Happy New Year, Trap City! 🎆🎇🎉
Brenlen
i'm late but this mix is so good , good job R3HAB :)
Burninq
This is the best mix I've ever heard😍🔥
CUβΣΨ βΩΨ
Happy new year btw my stomach is aching
Cool Kid
Trappy New Year everyone! I hope the best for 2018 to you guys, and don't forget to stick with your resolutions!
Davi oliveira
*FELIZ ANO NOVO*\n*HAPPY NEW YEAR*\n*FELIZ AÑO NUEVO*
Dilka
Trap is my City...
Dominic Perez
This is fucking great! Nice choice of tracks!
Douglas Reiis
Like !!
Drama B
YEAH I MADE IT TO THE MIX!!!! THANK YOU!\n\n-Drama B
Dread Pitt
Thanks for featuring my track R3HAB and Trap City!\n\nReally grateful for the support. \nHappy new year guys, let's crush 2018!!
Elin Putri
nice cover
Emma Sebold
Happy New year
Fikri Zeus
HAPPY New year
FrostSiege
Who listened to this while studying?
Gamerzz Home
Wow my comment so early new years osum
Gamingstar101_YT HD
*Pinch* and *Punch* ... ITS THE FIRST DAY OF THE MONTH!!!!
Gergő Szuhanszki
😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎
HOPEX
Keihard
Hikofreak
Love it bro and congratulations on the label I listen every show
Hussain Games
2018🎉🎊🎉🔥
IAlex
Happy New Year All❤❤❤❤❤
ITZHAZOT
Epic
Ice B
Chill out guys, new year, new fake friends
Indie Tracks
Like
JS15HD _
That's one hour of my life I'll never get back and I have no regrets.
Jessi Abdiel Jauregui Ramirez
very good trap city😎
Jo
Yeah! \nfinally 1hour TrapCity mix for workout \nHappy new year *Trap City*\nAnd as always Keep it up \u003c3
Jota P
Shout out to R3hab and Trap City \nHappy New Year to everyone who's wathing this mix!
Julian Calor
thanks for including my track 'Freedom' \u003c3
Justin Y.
2018
Kate Bray
Happy New Year! 🎅
Kithy Edits
2018! 😱😨😨😭😪 bye bye 2017 😭
Kwnstantina Batsila
2018 will be your lucky year when you reach 9 million subs and fans who love your music and are thankful for it... Happy New year Trap City and any person in the world! ❤🔝❇🎶🎆🎉
LUSORFAN Player
Trapcity thank you that you brought a trap mix 2017. Now I can start my Training with this mix.
Lemon Juice
You already know it’s gonna be a good day when trap city posts
Liew Yue hang
2018tg
MR. WHIXX GAMING
YEA' I CAN SAY NOW.....\
MTRX
Happy New Year Trap City From India.
Martin Garrix
Eres el Trap de mi City. 😍
MoDzXkill
*T O P*
MrInterBugs
2018 here we come...
Mystic•Sniper
Who still listens this AMAZING mix
MøhMD ÃbÓ KH
I love t-pain & Akon & Snoop dog & Eminem
Natalia Reign
Happy new year ,Trapcity❤❤❤
Nebusetcu
Happy New Year 2018!! :D
Nikitas Eledtheriadis
where are the lyrics ? 😂😂
No soy Kehynder
Like si usas estas canciones para jugar lol :v
OG OWL
Sup
ORACLE OFFICIAL
i see R3hab i click like
Omegaaa
Here from 2013,\n\n\n\n\n\nIM STILL HERE BITCHESS!!!!
Pedro Henrique
baby baby dubirulaby
Pyrodox Music
Thanks for the support! \u003c3
R3HAB
Big shout out to the Trap City family and happy new year ❤💚💜
Rahul Rathore
Guys u r going to have\n..8 millon😘😘😘❤
Razzybeets
I literally stopped listening to Trapstep for like years but i still comeback to listen to the TrapCity mix.
Reio Hannus
My favorite song was at 24:27 when was your favorite?
Riqell
YEAH A MIX TO END THIS YEAR\n\n\n\n\nill listen it later 'cause of fiesta u know
Ruslan Paratsyi
Cool
Safactamas
Thank you soo much, you are one of the few music youtubers that put the song name in the description! *it helps sooo much*
Sharkenban 1205
Cool
Somu Brody
Nice Background + R3HAB + 💓 + ... 😵
Sourya Ganguly
Damn this is love❤
Special Tracks
HAPPY NEW YEAR!😍❤️
Sumukh
I wish every trap citizen a very happy & healthy new year 🎊💥❤️
Sweetie Army
So Cool!
The WTF dude
Like when they spell Marshmello name wrong in the tracklist...
TheDARG _GG
Omg you king💯👑👑💖
Toothless
Happy new year
Trap City
Happy New Year Trap Citizens! 2017 flew by so fast. Unbelievable how much love you guys showed us. To end it banging R3HAB mixed our best uploads in this 1 hour mix. Also, behind the scenes we’ve been working hard to make a REAL brand of Trap City. Keep your eyes open, you should see the changes soon enough. Love you all! 💓
Trap music
Happy new year motherfukers
WyxamCS
wow man rly good
X Leon X
OMG I LOVE THIS!!😍😍😍IT‘S SO GOOD!!!!😍😍😍@trapcity more than that!😍😍
_Prototype_RK800
HAPPY NEW YEAR TRAP CITY!!!!!! Always LIT!!! ;)
_klassy_ x_x
happy new year trap city familie and TRAP CITY \n\n🎆🎇🎇✨🎆🎇🎆✨🎇💥💥✨🎆\n\n\n🏤🏠🏠🏘🏢🏡🏯🏚🏘🏣🏥🏠🏦
deepz
Who else is gonna be single in 2018 too?
haider vanegas
Happy new year trap city thanks
jason Emerson
WHOS EXCITED FOR 2018!!!!!!!
jonathan lalnunpuia
Bye forever 2017
jvs_j
HOOOOLLLLYYYY SHIIIIIITT WHAT A MIX
m10ramzz
Beast
mark s
Marshmellow silence is sick! Great remixes my groove. I’m blasting this in the summer.
ojas 711
Happy new year everyone ! Hope u have a great year ahead
s3nZoR !!!!
The best music and chanell ever!!
svt top views
Happy new year 2018 trap city
zakkary stenberg
i enjoy this
İlteris Han
Thats f*cking insane!
Фанат Кого-то
https://www.youtube.com/channel/UCmyGVLs_KczKf9A_5R3gYPw
منصور البقمي
اسطووووووره واصل🇸🇦💚