Karadayı 74.Bölüm Fragman 1



Karadayı'ya Abone Olmak İçin →



Tags:
Ay Yapım Ayyapım Episode Episode Part Episode Season Full Karada... Karadayı Part Season Season Episode Season Part Season Trailer Trailer ayyapım


47mardinspor47
Mehmet Saim gidip itirafta bulundu.Çünkü karısını çok iyi tanıyor.Gidip onu ihbar edeceğini biliyor.O yüzden havaalanına gidelim sözü kandırmacaydı.Bu bölüm sezon finali olabilir.Düğünde ya mahir ya da feridenin başına bir şey gelecek ve dizi orada tatile girecek.
61emos
Maybe her father😏
84Elcin
duyune mehmet sayin gelir ondan wawirirlar.bu warkiyi nece bula bilerim?
Akaydia -
ما بغو اخيرااااا
Alper Alpi
Ses Handan Kara'ya aittir. Eskilerden değerli bir sanatçıdır kendisi
Beyaz
admin bölümün özetini yazsan artık
Bizim Tımarhane
Rüya diyen arkadaşlar bence rüya değil zira biri geliyor ve bakıyor ikisi de gelen bence feridenin kazma babası...İnsafa geliyor olabilir mi? Şüpheli...!
Burak Bey
Birisi naser touil ' e şarkının adını söylesin :)
CM Bjk
1-KARADAYI Mahir Feride ( Benim dünyam-Zulüm) \n2-KARADAYI Mahir&Feride (Soguk Odalar) \n3-KARADAYI Mahir&Feride (ASKIMIZIN DUASI) \n4-KARADAYI Mahir&Feride (Beklemek ibadet) \n5-KARADAYI Mahir&Feride (HANI GITMESEK DIYORUM) 
Civan Mert Güzel
kesin feridenin babası geliyor son anda. o yüzden bu şaşkınlık.. 
Emre Turkmen
Mehmet Saim Bey düğünü basacak bence...
Engin Aygün
Mahirin kardasi gelecek orhan.. Arkadan mahire fisildayacak mehmet zaim in selamlari var hop kafasini kesecek.. Olsa guzel olurdu :d
Erkan Koyun
Kesin Babası geldi anneni zorla mehmet saim beyi mahkemeye cıkardı ve mahir sucsuz oldugu anlasıldı salındı . Baktı annesi bu numara iyi tuttu 2.kez denedi bu sferde gelmessen nikaha gene sölerim dedi gene kesin babası.
Ertunç.mantarcılık
ulan yine polis demeyin zikerim o senarist bozuntularını
Feride Kara
Yüzük takıyolar daha düğüne var nişan bu nişan...
Fırat Akgül
Nasıl çıktı ki içerden? Acaba Mehmet Saim mi ifade verdi?
Hakan KATILMIŞ
Fragmanın sonunu şöyle izah edeyim size..\n\nYa feridenin babası geliyor yada Ayten bi haltlar karıştırıyor polis e ihbarın da nejdeti de gördüm diyebilir mahir i de gördüm diyebilir ki mahir demesi yüksek olasılık çünki nede olsa çocuğunu düşürdü ya salak karı hala mahir den medet umuyor zanlımca..
Halkay Toka
Hep ayni , hep ayni , yeter yaaa......
Hayriye BAYHOCA
ya iki saattir sarkıyı seslendireni arıyorum cok guzel soylemıs\nhandan kara
Hiwot Fikre
Ahhh habibi nice parts ♥
Huseyin Sahin
Polisler geliyor yine galiba amK :)) diziyi 30 bolum bosu bosuna izlettiren senaristler size is veren ay yapim amK :))
Kadir Karadeniz
Burada yabanci dil yazip yorum yapan arkadaslarin ozur dileyerek gotlerine koyayim
Kady Ap
Bencede engeller engeller galiba hayellerden oluşan bu sezon finali👎👎👎
Kemal YÜCEL
Başsağlığı dileyen tüm arkaşlara teşekkür ederim. Sizler sağ olunuz...
Mahmut Durdu
Bence ayten mahiri ihbar ediyor evlenemesinler diye , sinanı mahir ölfürdüğünü söylüyor yada feridenin babası düğüne eşlik ediyor ondan şaşkınlar
Maria Boudebbou
English translation: \n\nMahir: I'll prepare for you the most joyful wedding! ...You will be the most beautiful bride that Istanbul had ever seen\n\nFeride: Then i'll be the happiest person in this world 
Mehmet Erdem
Turgut cancigazim geliyor )))))
Merve Zorlu
Feride'nin son bakişlari kesin babasi geldigi icindi...
Miray Özipek
Neler oluyor neler :)
Monika Olecká
Feride cok seksi ♥
MrsBK
Ahh turgut ahh, nerdesin abicim
Murat Terim
73.bölüm nerdeee
Mustafa Erdoğan
O değilde bu kevvaşe feridenin kocası ne ayak :) lan adam kenan imirzalıoğlu,affetmez :D
Mükremin Özdemir
süper...
Navid Namini
Kara should kick the ads of Faride's dad. I JUST HATE THAT MAN!!!!!
Necip altundaş
rüyadır o rüya gerçek olsa feride ağlar :D sen hangi bölümde kadının ağlamadığını gördün ? :DD
Nerlim Videolar
sonunda feridenin babasi nisana geliyor o yuzdes sasirmislar yauu cancazim..
Nora lool
الاتراك الله يجلطهم مثل ما جلطونا .... يعطونا دروس بالتحطيم و الامل
ON ADIMDA
Sezon finali mi ?
ONUR DEMİR
Babası geldi diye düşünmemizi istemişler ama ben pek ihtimal vermiyorum.\nYine büyük ihtimalle düğüne mani bir şey çıkmıştır.
Osman Koca
Olay apaçık belli 1. Tahmin: Babası Ankara'ya gitmeden ifade verip Mahir'in tutukluluğu kalkar ve düğüne gelende Feride'nin babasıdır. 2.Tahmin: Hizmetçi Mualla ifade verir Mahir serbest kalır. Fragmanın sonunda gördükleri de Mehmet Saim'dir. :)
Pro Löwe
Lütfen bu Dizi da bitmesin cünkü en Güzel dizi benim icin karadayi Bide Güzel oyuncular var bu dizi muchtesem
Purple Monster
ahh so beautiful fragman! ♥ But what did they see in the end? :/
Recep Savaş
Hakimin ağzından çıkan her kelime kurşun gibi saplanır Mahir'in yüreğine. Mahir için artık bir adım ötesi yoktur. Bütün umutlarını yitirmiş. Babasının başına gelen şeylerin aynısını yaşayacağını düşünmeye başlamıştır. Polisler eşliğinde elleri kelepçeli çıkartılır duruşma salonundan. Feride eli kalbinde kısık bir sesle 'Mahiir' diyebilir sadece. Mahir ise Feride'nin yüzüne bakmaya korkar. Bakarsa yeniden umutlanacak çünkü. Duruşma odasında kararan dünyası yeniden aydınlanacak. Oysa Mahir'in düşüncesine göre şimdi karanlığa alışma vakti. Yürüyüp giderken adliye koridorundan Feride keser önünü.\nFeride: Mahiir (Mahir hiç bir şey söylemeden gözleri ile af diler sevdasından. Yüzünü avuçlarının arasın alıp gözyaşlarını siler. Mahir'in bakışlarından her şeyi anlayan Feride ayakta durmakta zorlanırken imdadına Nazif baban yetişir)\nNazif: Sakin ol kızım. Şimdi güçlü olmaz vakti. Başını eğme değil dimdik ayakta durma vakti. Mahir suçsuz er yada geç çıkacak ortaya sen merak etme. (Feride Nazif babanın sözleriyle gelir kendine ve adliye koridorundan seslenir Mahir'e)\nFeride: Sakın ümidini kesme Mahir. Eğer bu dünyada adalet varsa sen kurtulacaksın.\n(Mahir bir anda durup arkasına bakar ve Feride'nin gözlerinde kendini görür. Ne kadar da tanıdık gelmişti bu söz. Zoraki de olsa gülümsemeye çalışır. Gözlerinden bir damla yaş süzülüp Feride'nin yüreğine damlar. Mahir polisler ve Feride'nin gözyaşları eşliğinde adliyeden uzaklaştırılır. Feride ve Nazif baba adliyenin önünde öylece kalakalırlar.)\nFeride: Baba şimdi ne yapacağız.\nNazif: Bilmiyorum kızım, benimde aklım durdu, ama sen gönlünü ferah tut öyle yada böyle çözülecek bu mesele.\nFeride Nazif babaya sarılmış ağlarken Bakan bey arabasıyla girer adliye ye\nYasin: Feride (Feride başını kaldırır)\nFeride: Baba (şaşkın) baba Mahir için geldin dimi, ifade vermek için geldin?\n(Bakan hiç bir şey söylemeden adliyeye girer.Yasin hemen telsizle Mahir'i geri getirmelerini söyler)\n\nAyten, Süeda dan duyduklarından sonra Necdet'den yana bütün umutlarını yitirmiş hatta ona karşı kinlenmişdir. Necdet'le bağları tamamen koparmak için soluğu gazinoda alır. Bakan beyin adamı ve Necdet odada konuşurlarken Ayten kulak misafiri olur.\nNecdet: Bey efendiye selamlarımı iletin. Sinan'ın soluğunu tamamen kesim. Yarım bıraktığım işi bizzat kendim tamamladım.\nAdam: Bey efendi herşey den haberdar. Bunu size yolladı. Çok yakında mühim bir görev daha verecekmiş sana\nNecdet: Neymiş bu görev,\nAdam: Bu kadar aceleci davranma, vakti geldiğinde öğrenirsin \n(Adam ayaklanın Ayten hızla uzaklaşır oradan, nefes nefese koşarken Necdet'in adamıyla çarpışır)\nAdamı: Yenge hayırdır bu ne telaş\nAyten: Yok yok bir şey\nAdamı: Abime mi baktın, odasında yok muydu?\nAyten: Yook odasındaydı ama meşgul galiba, neyse zaten benimde işim var akşam evde görüşürüm ben onla\n(Ayten kaçar gibi gider Selim arkasından şaşkın bakakalır)\nBakan bey hakime ifade verirken herkes eli kalbinde kapıda bekler. Mahir polisler eşliğinde tekrar adliyeye getirilir. Bakan ve Mahir yüzleştirilir ve Mahir'in suçsuz olduğu anlaşılır. Hakim verdiği kararı bozar ve Mahir'i serbest bırakır. Bakan için karanlık çökerken Mahir ve Feride için güneş yeniden doğar. Feride heyecanla Nazif babaya sarılır bakan bu manzara karşısında çok öfkelenir ve içten içe içe kıskanır. Mahir bakana teşekkür eder ama Bakan bey oralı bile olmaz. Kimsenin yüzüne bile bakmadan adliyeyi terk ederken Feride koşarak kapıda babasının önünü keser.\nFeride: Baba geldiğin için çok sağ ol. Eğer gelmeseydin Mahir işlemediği bir suç yüzünden haksız yere hapse girecekti. Çok teşekkür ederim\n(Bakan dalga geçer gibi gülümseyerek)\nBakan: o herif benim umurumda bile değil. Bugün kurtulmuş olsa da o ve onun gibilerinin sonu hep aynı olacak. Ben buraya bana yakışanı yapmak için geldim. (Feride sinirli bakar)\nFeride: Yinede sağ ol baba. Nedeni önemli değil, benim için önemli olan gelmiş olman ve Mahir'in özgürlüğüne kavuşmuş olması. \n(Bakan arabasına binip uzaklaşır. Mahir ve Nazif baba çıkar adliyeden. Feride tekrar sımsıkı sarılır Mahire ve hep birlikte evin yolunu tutarlar)\nAyten evine gelir, hemen telefona yapışıp polisi arar ve bir an kendine gelip telefonu kapatır. Derin bir nefes alarak koltuğa oturur.\n\nRıza Sinan'ın ölüm haberini annesine götürür. Kadın evin ortasında olduğu yerde bayılır.\n\nSafiye gözü camda eli kalbinde haber beklerken Nazif ellerini açıp dayısı gelsin diye dua eder.\nNazif: Allahım lütfen karadayım eve gelsin söz bir daha yaramazlık yapmicam. Annemi de üzmicem lüffen allahım\n(Yasin arabayla girer mahalleye)\nSafiye: geldiler geldiler (heyecanla kapıya koşar herkes)\nNazif: Ben açıcam ben açıcam\nİknur: tamam dur oğlum sen aç (Nazif kapıyı açar ve karşısında mahiri görünce boynuna atlar)\nNazif: karadayıım\nMahir: Aslanıım \nSafiye: Oğluuum (herkes sarılır öpüşüp koklaşma vs derken eve geçerler)\nSafiye: Aç mısın oğlum hadi sofra kuralım\nMahir: yok aç değilim anacım sağ ol\nSafiye: Olur mu oğlum ne yedin ki?\nMahir: Yedik işte bir şeyler hem bizim Feride'yle işlerimiz var üzerimi değiştireyim çıkacağız.\nFeride: Mahiir sen bugün dinlen istersen he evin acelesi yok yarında bakabiliriz.,\nMahir: Olmaz bugün bakalım. Hem Nikahada sayılı günler kaldı. Vakit dinlenme değil çalışma vakti Hakime hanım (herkes gülümser)\nSafiye: Deli oğlan\nMahir: Üzerimi değiştirip hemen geliyorum (Mahir yukarı çıkar)\nNazif: ee hanımlar Mahir'i görünce beni unuttunuz. Nerede bakayım benim kahvem?\nSongül: Hemen yapıyorum babacım\nNazif: Sen dur gelinim yapsın (Feride kocama gülümser)\nFeride: Peki babacım\nSongül: aa kıskanıyorum ama \nNazif: kıskanma kızım akşam kahvesini de sen yaparsın (ailecek gülüşürler)\n\nNecdet gazinoda işçilere emirler yağdırır.\nNecdet: müşteriden sürekli şikayet geliyor lan! Ben böylemi anlatıyorum işi size. Bi b..ku beceremediniz sizin ben kalıbınızı s......... Lan sen ne diye bana haber vermiyorsun içeride olanları\nAdamı: Abi vallahi geliyordum ama yenge işi var diğince rahatsız edemedim\nNecdet: Ne yengesi lan?\nAdamı: Abi diğer yenge geldi bugün haberin yok mu?\nNecdet: Diğer yenge ne lan! diğer yenge ne! (tespihiyle kafasına vurur)\nAdamı : Ayten yenge abi odanın kapısında karşılaştık korkmuş gibi bir hali vardı bende sinirlisin dir diye rahatsız etmek istemedim. (Necdet çok şaşırır)\nMahir ve Feride el ele ev bakmaya devam ederler ama istedikleri gibi bir ev bir türlü bulamazlar.\nFeride: Offff yok işte Mahir ev falan yok\nMahir: Bulacağız sevdam sen merak etme\nFeride: bakmadığımız yer kalmadı nasıl bulacağız? Hem ben çok yoruldum gideli artık. (Mahir etrafına bakınır)\nMahir: Bak burada bir emlakcı daha var buna da bakalım söz gideceğiz sevdam \n(Feride'nin elinden tutup çekiştirir. Mahir'in bu heyecanlı halleri Feridenin çok hoşuna gider.)\nFeride: Dur yavaş ol (gülümseyerek emlakcıya girerler)\n\nNazif baba, Safiye, iknur ve Songül masada oturmuş yemek yerlerken bie yandan da düğünü konuşurlar.\nSafiye: Nişanı gönlümüzce yapamadık ama düğünümüz harika olacak Allahın izniyle\nSongül: Kına gecesi yacağız değil mi?\nSafiye: Bilmem ki, yani kınayı kız tarafı yapar ama bilemedim\nNazif: Kız tarafı erkek tarafımı var Safiye'm, oğlanda bizim kızda bizim.\nSafiye: Haklısın Nazifi'm ben öyle adetten dolayı şey ettim. (Nazif baba biraz düşündükten sonra gülümseyerek)\nNazif: Var mısınız kuralım düğünü mahalleye, kınamızıda nişanımızı da bir arada yapalım. (Herkes heyecanlanır ve bu fikri çok severler)\n\nFeride ve mahir ellerinde anahtarla emlakcının tarif ettiği evi bulmaya çalışırlar.\nFeride: Nerede bu ev daha çok yürüyecek miyiz?\nMahir: Az kaldı geldik sayılır amma söylendiniz Hakime hanım\nFeride: Sizinde ayağınızda böyle topuklu ayakkabılar olsaydı sizide görürdüm Mahir bey\nMahir: Tamam sevdam geldik işte bak şu ev (Eve uzaktan bakarlar)\nFeride: Mahiir burası çok güzelmiş\nMahir: Dur bakalım içine bakmadan olmaz (Feride'nin elinden sımsıkı tutar, kapıyı açıp sağ ayakla aynı anda içeri adım atarlar. Heyecanla odaları dolaşırlar.\nFeride: İşte bizim evimiz\nMahir: bende çok beğendim\nFeride: Kirası da çok uygun\nMahir: Manzarada şahane\nFeride: Burası çocuk odası olsun (hızla öbür odaya koşar) burasıda yatak odası (Mahir arkadan sarılır Feride'ye)\nMahir: Biz buraya sığar mıyız ki? (Muziplik yapar, Feride Mahir'e gülümseyerek bakar)\nFeride: Mahiiir\nMahir: tamam sevdam şaka yaptım.\nFeride: Ev biraz bakım istiyor ama sence de çok sıcak bir ev değil mi? (Mahir Feride'yi hızla gardroba yapıştırır)\nMahir: Senin olduğun her yer cennet benim için (Dudaklarına ufak bir buse kondurur)\nFeride: Mahiir rahat dur (gülümser, Mahir bir buse daha kondurur dudaklarına)\n\nSeyis ve Adnan bir olup Orhan'ın duruşmasını erkene almayı başarırlar. Seyis Müjdeyi vermek için Orhan'ı ziyarete gider. Abisinin Nikanına günler kala serbest kalacağını öğrenen Orhan bu duruma pek sevinmez. İçerideyken onları o gün yalnız bırakmak kolay ama dışarıdayken bu hiçte kolay olmayacaktır. (Seyise ne sahneler yazmak vardı şimdi ama kendimi yaza saklıyorum. Sema abla okur falan Allah korusun  )\n\nMahir ve Feride ev buldukları müjdesini vermek için eve gelirler asıl müjdeyi evdekilerden alırlar. Nişan ve kına fikri Mahir'i de Feride'yi de çok mutlu eder.\n\nNecdet eve gelir. Ayten'in gazinoda konuşulanları duymuş olmasından çok korkuyordur. Çaktırmadan Ayten'in ağzını arar.\nNecdet: Sultanın bugün gazinoya gelmişsin\nAyten: evet geldim, biraz sancım vardı hastaneye gidelim diyecektim ama sancım geçince vazgeçtim.\nNecdet: neden bana uğramadın?\nAyten: Şey uğrayacaktım meşgul etmek istemedim.\nNecdet: Peki sultanım,ee yemekte ne var?\nAyten: işe gitmeyecek misin?\nNecdet: yok bu gecemi karıma ayırdım. Hep iş hep iş nereye kadar değil mi?\n(Ayten zoraki gülüsemeye çalışır. Bu cevap ver Necdetin kuşkularını yok etmese de üzerine gitmek istemez)\nErtesi gün \nYazıyooor yazıyoooor yurttaş gazetesinin sahibi Sinan Koca'nın cenazesinin bugün öğle namazıyla kaldırılıcağını yazıyooor\nMahir ve Feride hiç vakit kaybetmeden evlerini tadilatına başlarlar.Mahir boyayı karıştırırken Feride yanına çöker.\nFeride: Bu renk bu evi çok açacak, sende beğendin değil mi?\nMahir: Hanım beğenmiş bize laf düşer mi? (Feride kocaman gülümser)\nFeride: Tamam boyayı ben seçtim ama söz eşyaları birlikte seçeceğiz.\nMahir: Şaka yaptım ahu gözlüm bende çok beğendim boyanın rengini \nFeride: Öyle mii (Aklına hemen muziplik gelir ve parmağına bulaşan azıcık boyayı Mahir'in yanağına sürer. Mahir hemen eliyle siler, Feride kaçar)\nMahir: Sen şimdi görürsün hakime hanım (Mahir fırçayı alıp Feride'yi yakalamaya çalışır)\nFeride: Hayıır , hayıır istemiyorum Mahir lütfeeen \nMahir: Bakalım bu boyu sizin yüzünüzde de böyle güzel duracak mı?\nFeride: ya ben şaka yaptım Mahiir (gülümseyerek kaçmaya çalışır ama Mahir yakalar ve arkadan sım sıkı sarılıp yanağına bir buse kondurur.)\nFeride: Mahiir şaka gibi Nikaha günler kaldı. Düşündükçe karnımda kelebekler uçuyor. Bir şey olacak ve mutluluğumuz bozulacak diye ben çok korkuyorum..\nMahir: Korkma sevdam, kötü günler geride kaldı artık. Önümüzde upuzun bir hayat var. Kötü düşünceleri zamanla sileceğiz aklımızdan. Sana anlı şanlı bir düğün kuracağım şu şehri İstanbul’un gördüğü en güzel gelin olacaksın. Elini sımsıkı tutacağım ve bir daha da asla bırakmayacağım. \n(Feride sımsıkı sarılır Mahir’e )\nFeride: Seni çok seviyorum, çok seviyorum\n(Başını Mahir’in boynuna gömüp gözlerini yumar)\nBakan bey odasında sessizce camdan dışarı çıkarken adamı çalar kapıyı.\nBakan: gel (adamı içeri girer)\nSelim: Emanetiniz aynen yerine ulaştı bey efendi… Cenazeye katılacak mısınız?\n(bakandan ses çıkmaz)\nSelim: Efendim aklınızdan neler geçiyor?\nBakan: Aklım durdu. Hiçbir şey düşünemiyorum. O soysuz Mahir Kara kızımla evlenmeye, ailemi temelinden dağıtmaya adım, adım yaklaşıyor Selim. Buna engel olmak için bir şey yapmayacak mıyız?\nSelim: Emredin indirelim adamı. Onu öldürmek için can atan bir sürü insan var. Ağzınızdan çıkacak tek kelime ile Mahir Kara’yı bu dünyadan sildiririm.\n(Bakan hiç bir şey söylemeden camdan dışarı bakmaya devam eder)\nAyten’in soğuk tavırları Necdet’in içine kuşku düşürür. Süeyda’nın Ayten’e gidip bir şey söylemediğinden emin olmak için Süeyda’yı sıkıştırır. Süeyda evden hiç çıkmadığını Ayten’i de uzun zaman görmediğini söyler. Necdet artık Ayten’in o gün konuşulanları duyduğuna emindir.\n\nSevemedim kara gözlüm şarkısı eşliğinde tatlı bir düğün telaşı hızlı çekimde izlenir.\nMahir ve Feride’nin eşya seçimi, evdeki herkesin koşuşturması, yeni evin hazırlığı, gelinlik ve damatlık seçimi derken nişana bir gün kalır.\nFeride yeni evinde yatak odasını düzenliyordur, Kerime elinde çantayla gelir.\nKerime: Bunu nereye koyalım\nFeride: He onda Mahir’in gömlekleri var dolaba yerleştireceğim\nSafiye: Sen elindeki işe devam et ben yerleştiririm kızım\nFeride: Ben yapsam, yani Mahir’in eşyalarını kendi ellerimle düzenlemek istiyorum\n(Kerime ve Safiye birbirlerine bakıp gülümserler)\nSafiye: Sen yorulma diye öyle dedim güzel kızım nasıl istersem\n(Suna girer içeri)\nSuna: Feride kapıda bir adam var elektrikciymiş\nFeride: A evet Mahir birini yollayacaktı mutfaktaki prizler için\nSafiye: Biz ilgileniriz kızım sen işine bak (Safiye ve Kerime odadan çıkar)\nSuna: Heyecanlı mısın?\nFeride: Hem de nasıl\nSuna: Ev çok güzel oldu hele bahçe bayıldım\nFeride: Mahir her şeyi kendi elleriyle yaptı, ustalara hiçbir şey bırakmadı.\nSuna: Belli belli, bu arada o nerede?\nFeride: Nazif babayla birlikte kına için masa sandalye falan ayarlayacaklardı, gelir birazdan.\nMahir ve Nazif baba yolda yürürler.\nNazif: Bu işi de hallettik. Unuttuğumuz bir şey var mı?\nMahir: Yok baba her şey tamam sayılır\nNazif: Bak bakayım bana, canın neden sıkkın senin?\nMahir: Yok bir şey\nNazif: Mahiiir\nMahir: Feride’ye üzülüyorum, belli etmiyor ama babasının düğüne gelmeyecek olması onu çok üzüyor. Keşke elimden bir şey gelse\nNazif: Gidip bir konuşsak mı?\nMahir: Bir işe yarayacağını sanmıyorum. Adam Nuh diyor Peygamber demiyor.\nNazif: Sıkma canını, biz ailecek üzerimize düşen her şeyi yaptık… Al şimdi bu poşetleri Feride kızımı bekletme.\nMahir: Baba sen nereye?\nNazif: Bir işim var akşam evde görüşürüz.\nNecdet odada oturmuş içerken Bakanın adamı girer içeri.\nSelim: İyi günler Necdet bey\nNecdet: Hayırdır gene ne var?\nSelim: Bakan beyden haber var. Yeni bir görev\nNecdet: Neymiş? ( Necdet Selim’e sorgular gibi bakar)\nFeride Mahir’in eşyalarını yerleştirirken Mahir sessizce girer odaya. Yavaşça arkadan sımsıkı sarılır Feride’ye\nFeride: Hii ödümü kopardın (Mahir kokusunu içine çeker sevdiğinin)\nFeride: Hallettiniz mi işleri\nMahir: Evet her şey hazır artık\nFeride: Bende senin eşyalarını yerleştiriyordum. Gömleklerini buraya koydum ama istemezsen bu kısmı da sana ayırabilirim. (Mahir Feride’nin bu tatlı hallerini gülümseyerek izler)\nMahir: Burası çok iyi olmuş.\nFeride: Atletlerini de şu çekmeceye yerleştirdim (Mahir Feride’yi tutup kendine çeker)\nFeride: Mahir dur ne yapıyorsun biri görecek\nMahir: Görsün, iki gün sonra karım olacaksın. Bütün gün ayrı kaldı, seni çok özledim\n(Mahir Feride’nin dudağına ufak bir buse kondurur tam bu sırada Kerime dalar içeri)\nKerime: Şey Mahir ben geldiğini duymadım (Kerime panikler Mahir ve Feride çok utanır)\nMahir: Be bende şimdi geldim zaten.\nKerime: Öyle mi neyse ben bir Safiye hanıma bakayım (Kerime odadan çıkınca Mahir ve Feride gülmeye başlar)\nBakan bey odasında kahve içerken sekreteri gelir\nSekreter: Bir bey geldi efendim sizinle görüşmek istiyor\nBakan: kimmiş\nSekreter: Nazif Kara (Bakanın gözleri kocaman açılır)\nBakan: Görüşmek istemediğimi söyle (Sekreter dışarı çıkıp aynen Nazif babaya iletir. Nazif baba sekreteri dinlemez ve odaya girer)\nSekreter: Özür dilerim efemdim, görüşmek istemediğinizi söyledim ama beni dinlemedi\nBakan: Tamam kızım sen çık (kız çıkar) eşkiyalık sizin ailede genetik galiba Nazif Kara\nNazif: Buraya tartışmaya, kavga etmeye gelmedim Bey efendi\nBakan: Ya ne için geldin?\nNazif: Kızın için, Feride için geldim\nBakan: Benim Feride diye bir kızım y.. ( Nazif baba bakanın sözünü keser)\nNazif: Var! İnkar etsen de reddetsen de var!\n(Nazif baba derin bir nefes alıp biraz sakinleştikten sonra)\nNazif: yarın kınamız var, 2 gün sonrada düğünümüz. Gönül isterdi ki sizde bu tatlı telaşımızda yanımızda olun. Kızınızın düğününe bir yabancı gibi davet edilerek değil de, düğün sahibi olarak orada bulunun. Ama bunun mümkün olmadığı aşikar. Bakın Bey efendi bunu ne kendim için nede Mahir için istiyorum sizden. Hiçbir şey için değilse bile o inadınızı bir kenara bırakıp Feride için orada olun. Onun gözlerinde ki en mutlu gününde olan gizemli kederi silmek sizin elinizde. Vaktinizi aldım kusura bakmayın…. (Nazif baba tüm asaletiyle terk eder orayı. Bakan bey arkasındn bön bön bakakalır)\nOrhan hapishanedeki herkesle bir bir vedalaşır. Elinde valizle çıkar ceza evinden. Seyis’in adamı Orhan’ı almak için kapıda hazırdır.\n\nSelim: Yarın gece bu iş bitecek\nNecdet: Aklınızı mı kaçırdınız siz. O mahallede Mahir’in kılına dokunanı hiç düşünmeden s…..kerler.... Söyleyin bey efendiye iş kolay ama zaman ve mekan sıkıntı.\nSelim: Ben demiştim bey efendiye o bunu asla beceremez başka birini bulalım diye ama beni dinlemedi. Necdet bu işi halleder dedi. Neyse gene haklı çıktım size iyi günler Necdet bey\nNecdet: Dur! ( selim arkasına bakmadan pis pis sırıtır)\nAkşam\nHerkes kara ailesinin evinde akşam yemeğinde. Sofrada yarın yapılacaklar konuşulur ve iş bölümü yapılır.\nOrhan ise Seyis’in çiftliğne yerleşerek karanlık dünyaya ilk adımını atmış olur.\nErtesi gün\nKara ailesinin evinde tatlı bir telaş. Herkes bir yerlere koşuşturur.. Feride ve kızlar erkenden kuaföre giderken Mahir ve İsmet’te soluğu berberde alır. Nazif baba, Safiye, Osman, Kerime ve bütün mahalleli seferber olup kapının önünü hazırlarlar.\nAyten bu tatlı telaşı camdan gözleri yaşlı izler. Aklına kendi nişan günü gelir ve hüzünlenir.\nFeride kuaförde saçını nasıl yapacağına bir türlü karar veremez.\nFeride: acaba açık mı bıraksam\nKuaför: Bu kıyafetin üstüne açık saç gitmez ama yine de siz bilirsiniz\nFeride: Öylemi ee toplayalım o zaman. Mahir beğenir mi acaba\nİknur: Mahir abim seni her halinle beğenir merak etme sen (Feride kocaman gülümser)\nBakan bey salonda kahve içerken Selim gelir.\nBakan: Hoş gelsin Selim, her şey hazır mı?\nSelim: Merak etmeyin efendim, her şey aynen istediğiniz gibi olacak (Bakan ayaklanır)\nBakan: Bu gece bizzat orada olacağım. Mahir’in bu dünyadan göçüp gidişini zevkle seyredeceğim.\nSelim: Nişan’a katılacak mısınız?\nBakan: Cenazeye desek daha doğru olur (pis pis sırıtır)\nNecdet gazinoda silahına kurşunları doldurup saatini bekliyordur\nOrhan biraz dolaşacağım diyerek çiftlikten çıkar. Seyis Orhan’ı takip ettirir.\nYasin Ferideleri kuaförden alıp eve getirir. Yasin Songül’le konuşmaya çalışır ama Songül pek oralı olmaz. Feride davetliler gelene kadar Mahir’in odasında oturup beklemeye başlar.\nSafiye: Burada mısın kızım\nFeride: Evet anne aşası çok kalabalık Mahir gelsin beraber ineriz\nSafiye: Peki kızım nasıl istersen (Kerime girer odaya Feride’yi görünce gözleri dolar)\nKerimde: Feride prensesler gibi olmuşsun kızım\nFeride: Anne bak sakın yapma makyajım akacak (annesine sarılır)\nKerime: Tamam tamam sustum\nFeride: Mahir gelmedi mi hala\nKerime: Bilmem görmedim. (Feride başını yere eğer)\nFeride: Anne, keşke babam ve Melih’te burada olsaydı (Kerimenin gözleri dolar)\nKerime: Keşke kızım, aa ama bana diyosun kendin yapıyosun \n(Feride gülümsemeye çalışır tam bu sırada Mahir girer içeri)\nMahir: Gelebilir miyim?\nKerime: Gel Mahir bende bi aşağı bakayım. (Kerime gider Mahir Feride’yi baştan aşağı süzer)\nFeride: Nasıl görünüyorum? Saçlarım olmamış dimi? Ben dedim o kadar açık bırakalım diye ama dinlemediler (Mahir yavaşça yaklaşır Feride’ye, onu susturmak için dudaklarından öper ve yavaşça ayrılırlar. Mahir alnını Feride’nin alnına dayar)\nMahir: Çok güzel olmuşsun (Feride gülümser)\nFeride: Beğendin mi gerçekten (Mahir gülümser)\nMahir: Bugün gözlerimi nasıl alıcam ben senden?\nFeride: Alma, sen hep bana bak olur mu? (Küçük Nazif dala odaya, papyonunu takamıyordur)\nNazif: Karadayım bunu takar mısın ben yapamıyorum (Feride ve Mahir güler)\nMahir: Gel buraya kerata (Nazif Feride’yi baştan aşağı süzer)\nNazif: Üff bee çok güzel olmuşsun\nMahir: Bak şu kerataya\nFeride: Teşekkür ederim sende çok yakışıklı olmuşsun (Nazifin yanaklarından öperler)\nAkşam olur Mahir ve Feride el ele çıkarlar evden. Herkes alkışlar ve eğlence başlar. Ayten camdan gizlice izler onları göz yaşlarına engel olamaz. Onları uzaktan izleyip ağlayan tek kişi Ayten değildir. Orhan her ne kadar ailem yok dese de ayakları onu ailesine getirmiştir. Ama gidip de ‘geldim iş buradayım, beni de bağrınıza basın’ diyemez. Orhan karanlıkta gizlice ailesini izlerken bir el değer omzuna korkarak arkasını döner.\nOrhan: Abi (Seyis biraz durduktan sonra)\nSeyis: Orhan sana şimdi son kes bir şans veriyorum. Eğer istersen orada olabilirisin.\nOrhan: Yapamam abi çıkamam karşılarına\nSeyis: Şimdi gitmezsen bir daha asla gidemeyeceksin. Bana yalvarsan da ağlasan da başka şansın olmayacak. Karar senin (Orhan bi ailesine bakar bir Seyis’e)\nOrhan: Baksana ne kadar mutlular. Ben varmışım yokmuşum kimsenin umrunda değil. Ben onlar için taşımak zorunda oldukları bir yüktüm hep. Ben sana bir söz verdim Seyis abi. Bundan sen ne dersen o\nSeyis: Gidelim o vakit (Orhan ve Seyis arabaya binip oradan uzaklaşırlar)\n\nVe yüzük takılma merasimine geçilirken herkes ayaklanır. Songül elinde tepsiyle yüzükleri getirir. Nazif baba tam yüzükleri takacakken\nBakan: Feride (Herkes aynı yöne doğru bakar. Feride’de Mahir’de çok şaşkındır)\nFeride: Baba ( Bir süre bakıştıktan sonra Feride yavaşça yaklaşır babasına. Mahir hemen Feride’nin arkasındadır)\nFeride: Babacım (gözleri dolar ve sessizce) Hoş geldin\nBakan: Seni tebrik etmeye geldim kızım (Feride’yi alnından öper) Bu evliliğe her ne kadar onaylamasam da sen benim kızımsın. Canımın diğer yarısısın. Seni böyle bir günde yalnız bırakmak istemezdim ama demek ki kader böyleymiş. Hoşça kal kızım (Bakan tam gidecekken Feride sımsıkı tutar babasının ellerinden)\nFeride: Babacım yalvarırım gitme. Buraya kadar gelmişsin lütfen kal. O zaman dünyanın en mutlu insanı ben olurum (Bakan bir süre etrafına bakındıktan sonra)\nBakan: Peki kızım ( Bakan Kerime’nin yanındaki yerini alır. Nazif baba takar yüzükleri herkes alkışlar. Nişan şimdi gerçek anlamda başlamıştır. Mahir ve Feride dans ederler, herkesin keyfi yerindedir)\nMahir: Sana her şey yoluna girecek demiştim\nFeride: Şu an ne kadar mutluyum bir bilsen\nMahir: Bu daha başlangıç ahu gözlüm çok güzel günlerimiz olacak\nFeride: Mahiiir seni çok seviyorum\n(Mahir’e iyice yaklaşır ve sarmaş dolaş dans etmeye devam ederler. Osman tüm cesaretini toplayarak Songül’ü dansa kaldırır. Yasin’in gecikmesine bozulan Songül Osman’la dans eder.)\n(Bakan beyin gözleri Necdet’i arıyordur)\nKerime: Sonunda kırdınız inadınızı\nBakan: Ben her şeyi kızımın mutluluğu için yapıyorum Kerime Hanım\nKerime: Bu konuları burada konuşmak istemiyorum Mehmet Saim bey! İzninizle\n(Kerime kalkıp gider)\nNecdet için gergin dakikalar başlamıştır. Evi arayıp Ayten’e gece eve gelmeyeceğini söyler. Necdet’in Süeyda’ya gideceğini sanan Ayten’in sabrı taşmıştır ve Polisi arar.\nAyten: İyi akşamlar ben Sinan Koca cinayetiyle ilgili bir ihparda bulunacaktım. Olay günü Sinan beyin odasına kimin girdiğini gördüm lakin korktuğum için söyleyemedim. Katil Necdet Güney’dir\nPolis: Yedi tepe gazinosunun sahibi Necdet güney mi?\nAyten: Aynen öyle (Ayten telefonu kapatıp derin bir nefes alır)\nFeride’nin kınası yakılır. Kınayı getir aney şarkısı eşliğinde herkes Feride’nin etrafında dönerken Kerime gözyaşlarına engel olamaz. Mahir gözlerini bir an olsun Feride’den ayırmaz. Feride kırmızı tülün arkasından bakar Mahir’e.\nSaat ilerledikçe Mehmet Saim bey daha da gerilir. Gözler her yerde Necdet’i arıyordur.\nNecdet son hazırlıklarını tamamlar. Silahını beline takar ve tüm soğuk kanlılığıyla derin bir nefes alır.\nKına yakıldıktan sonra müzik çalar ve Mahir ve Feride’yi ortaya alırlar.\nFeride: Ben pek bilmem bu oyunları\nMahir: Sen bana bildiklerini öğrettin şimdi sıra bende (Feride ve Mahir ortaya geçip çok güzel oynarlar. Herkes imrenerek bakar mutluluklarına)\nNecdet için artık vakit gelmiştir. Son kes silahını kontrol eder ve çıkışa doğru yürümeye başlar. Tam bu sıra da içeri polisler dalar\nPolis: Necdet Güney\nNecdet: Buyurun benim\nPolis: Hakkınızda ihpar var. Bizimle karakola kadar geleceksiniz\nNecdet: Hayırdır memur bey ne yapmışım.\nPolis: Sinan Koca’yı öldürmek suçuyla ifadenize baş vurulacak (Necdet’in gözleri kocaman açılır)\n(Mahir ve Feride ağır çekimde oynarken arka fonda Mahir’in sesi)\nArtık kimsenin aramıza girmesine izin vermeyeceğim. Son nefesime kadar seni mutlu edebilmek için çabalayacağım. Ahu gözlüm seni çok seviyorum..\nBölüm sonu
Repteil
bence ya orhan yada o bi sisman adam vardi hakim ankaradan
Sahin Argunaga
bu nişanlari gelende feridenin babası. sezon finali haftaya ve eminin sezon finalinde bakan bey mahirin ailesinden birilerini öldürecek seneye mahir kabadayı olarak karşimiza çıkacak demedı demeyın
Sahin Tutlu
The Song Name is sevemedim kara gözlüm...
Samet
Su ezel in bi sinema filimini yapin beee..\n15 saat olsun yine de gidip izleyelim..
Samia Kh
وش اسم الاغنيه ارجوكم ، الماهفي جابوا اجلي خلااااااااااص:(((((((((((
Sati Tekin
InsAllah final olmaz !!
Selahattin Tuncay
Dizi bir sezon daha devam edecegine gore daha cook hapishane ve hastane sahnesi gorecegiz demektir.
Selim SERİNEL
Yine polis gelmiştir:)
Serdar Bey
Tayyip türkiyede düğün merasimlerinin yapılmasını yasaklamış olabilir. İşte size trajedi.
Sertac Guler
Did Sinan really die, he can try pull of a Turgut and lie to the people
TURKMEN HROM
Walla shu dun bitsin dizide dun bile bitse çhok memnun olardim arkadashlar))
Tiffany Ariany
Such a beautiful couple !!!!
Treyz Karabin
Yalnız şarkıyı Ezeli izleyenler bilir. Ramiz Dayının Selması söylüyordu bu şarkıyı...
Tural Hesenov
Cox gozel
Turkishh worldd
Ohh my godddd it's so beautifuuul,Both of them are shyinggg♥ But Kenan jkdfhsdjighasg..he is so karizmaa :D
YUNUS ZIRZA
Problem olmasa şaşardım...
Yener Tunc
I bet you its the police at the endd!
Yusuf Can
Yok Mehmet saim ifadeyi vericektir
Zeynep Mujde
handan kara söylüyor
ali gungor
su polis sikigine cok kil oldum ya mahirin yalakasi olacagim die meydani osmana birakti...osman kucuk osmana kaldirmis sivazlayipduru
cılgınGs ultaslan
Herkesi şaşkına çeviren kişinin Turgut akın olduğunu görmek isteyenler :):)
deserta hakai
bu muzik fragmani adi nedir ??? sanatci ve charki'nin adi nedir ??? lutfen jevape verin ma bana ^^
eirtsekzax
Can somebody please translate into English????  Thank you in advance!!!
fatih akçay
HE DÜĞÜN VAR SANIYORSUNUZ ... YOK YOK MALESEF YOK O ŞİRRET KADIN İFTIRA ATACAK MAHİR YİNE EREMEYECEK MURADINA NE YAZIKKI BU HAFTADA GERDEK YOK YAZIK ...
gandalf561
yav adam karizma bee
gürsoy gülbuz
mehmet saim geliyor :D yada sinan
laila1989ism
Rüya olabilir...
marmar kids
:)))))))))))
mathieu markos
ebenizin ami geliyor!!! iyice saçma sapan bir dizi olmaya basladi!! dallas a döndü kim kime dum duma!!!
murat taşkın
bence feridenin babası geldi düğüne
murat öztürk
umarım hayal falan görmüyordur mahir, yönetmen sırf bir sezon daha uzatacağım diye lastik etti mevzuyu bu ne ya
mustafa kemal
Çok iyi olmuş
nermo ib
This is not the wedding !!!!! Ah ya rabi what will happen in the last episode
onur aslan
En son sahnede polisler küçük Nazif'i almaya geldiler birini öldürmüşlerdir onuda Nazif'e itelemişlerdir. :) yada davulcu ve zurnacı gelmiştir şaşkın bakışlar o yüzden :)
osman fitoz
feride düğünde gelinlik giymeyecek miydi  :)
proudaussie1991
song name:TURKAN SORAY SEVEMEDIM KARA GOZLUM
rasa yana
Hani gelinlik alıyorlar dı giymemiş feride
scrbble
su adam bi evlenemedi ya...
seher sogut
zaten yüzlerinde değişiklik olmasa şaşardım.
sun solnuska
karadayi bitse kirmizidayi baslar artik
takarimasu
hayyy çaksınlar nigah memuruna kesin cancağazım çıkageldi bu dizide vadiye bağlar ölümsüzler kervanına girer...
tiesto
turgut'mu hortladı lan yoksa :D
umud umut
ahaanda düğün var tilililililililililiiiiiiiiii  :):) kesin bi hadise çıkacak %100
x AllStar28 x
son sahnede ayten ferideye silah tutuyor
x972000x
Sinan comes to join the wedding ceremony
لبناني وأفتخر
اااااه متى الاثنييييييييييييييييين ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟